Kom i form i november
Hele november kan du springe i motionstøjet og komme forbi Byens Hus og prøve kræfter med en række udendørs fitnessmaskiner. Udstyret er på besøg i gården foran Agoraen hele måneden. En nem og frisk måde lige at komme i god form inden jul.
De populære rejsende fitnessmaskiner er flyttet til Byens Hus, hvor de kommer til at stå hele november måned.
Der er øvelser for både over- og underkrop, og du kan indstille alle maskiner, så de passer til dit niveau og styrke. Der er desuden gode instruktioner på alle maskiner, og du får samme gode træningsoplevelse som i et fitnesscenter.
Maskinerne er en del af den aftale, Gentofte Kommune har med OutdoorGym om at prøve forskellige placeringer af rundt om i kommunen, og nu er det Byens Hus’ tid!
Giv gerne feedback på udstyr og placering via QR koderne på udstyret.
Og når du nu er forbi, så kom gerne ind i Agoraen til en kop kaffe i pausen.
Andre nyheder
Styrk fællesskabet under kulturhusets ombygning
Ansøg Foreningen Kulturhuset Byens Hus’ nye Ønskebrønd til kulturelle aktiviteter og projekter der styrker fællesskabet og engagementet omkring Byens Hus
Glæd dig til det nye Byens Hus i 2027
Fra juni 2026 vil Kulturhuset Byens Hus på Hellerupvej være midlertidig lukket på grund af ombygning. Med en transformation fra lukket skole til et mere åbent og tilgængeligt kulturhus med en endnu tydeligere kunstnerisk identitet bliver Byens Hus Gentofte-borgernes kulturelle centrum.
En festival fyldt med smag, fællesskab og grøn inspiration
Lørdag den 24. april dannede Byens Hus rammen om en sprudlende Madfestival, der samlede besøgende i alle aldre. Dagen bød på et væld af aktiviteter, der inspirerede til at mindske madspild, fremme fællesspisning og skabe større madglæde – alt sammen med fokus på grønnere vaner.