Spring til indhold

Månedens udstilling i december

På gallerigangen på 1. sal kan du i december måned opleve udstillingen “ByrumNat” af fotojournalisterne Johnny Gudmand og Julie Grothen og grafisk designer Uwe Jahn

December måneds udstilling er en mørk og skyggefuld udstilling med både foto, tekst og tegning, der matcher den mørketid, som vi er gået ind i.
Fotojournalisterne Johnny Gudmand og Julie Grothen og grafisk designer Uwe Jahn har givet sig selv og hinanden en opgave om at skabe fotos, tekst og tegning til én samlet udstilling.
Udstillingen kan opleves på Gallerigangen 1. sal hele december måned i kulturhusets åbningstid mellem 8-22:00.
Bemærk, at vi holder lukket mellem jul og nytår, så tag et smut forbi inden jul og nyd en kop varm kakao eller kaffe i Agoraen i stuen, mens du er her.
Mød kunstnerne
Kom til art talk den 4. december kl17:00 i Agoraen i stuen og mød kunstnerne bag udstillingen. En unik chance for at komme bagom kunsten! Det er helt gratis.

Andre nyheder

Styrk fællesskabet under kulturhusets ombygning

Ansøg Foreningen Kulturhuset Byens Hus’ nye Ønskebrønd til kulturelle aktiviteter og projekter der styrker fællesskabet og engagementet omkring Byens Hus

Læs mere

Glæd dig til det nye Byens Hus i 2027

Fra juni 2026 vil Kulturhuset Byens Hus på Hellerupvej være midlertidig lukket på grund af ombygning. Med en transformation fra lukket skole til et mere åbent og tilgængeligt kulturhus med en endnu tydeligere kunstnerisk identitet bliver Byens Hus Gentofte-borgernes kulturelle centrum.

Læs mere

En festival fyldt med smag, fællesskab og grøn inspiration

Lørdag den 24. april dannede Byens Hus rammen om en sprudlende Madfestival, der samlede besøgende i alle aldre. Dagen bød på et væld af aktiviteter, der inspirerede til at mindske madspild, fremme fællesspisning og skabe større madglæde – alt sammen med fokus på grønnere vaner.

Læs mere